DOCA PAKKENS A.Ş. Türk Eğitim Vakfı Sosyal Sorumluluk Projesi 2022

DOCA PAKKENS A.Ş. Kurumsal koşu takımımız; "Doca Runner Team" ile geçtiğimiz Mart ayında Runtalya 2022 Maratonunda Türk Eğitim Vakfı yararına "Yarıda Kalmasın" projesi kapsamında, maddi imkansızlıklar sebebiyle eğitimlerini yarıda bırakma tehlikesi yaşayan üniversite öğrencileri yararına yardımseverlik koşusu yapmıştık.


Sadece şikayet etmeyip aynı zamanda çaba da sarf ederek hem sosyal çevremizde farkındalık sağlamış hem de topladığımız bağışlar ile Türk Eğitim Vakfı projesine katkı sağlamıştık.

Bu vesileyle bizleri ziyaret eden Türk Eğitim Vakfı Genel Müdürümüz Mustafa Demiralay 'a teşekkür plaketi takıma da teşekkür sertifika ve madalyalarını takdim ettiler.


Sosyal farkındalığı ve destekleri sebebiyle tüm DOCA PAKKENS A.Ş. çalışanlarına ve bizi destekleyen iş ve sosyal çevremize teşekkür ediyoruz.  

DOCA PAKKENS A.Ş.

Yorumlar

Popüler Yayınlar